logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۹۵۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان:

دست دلالان از بازار گندم قطع شد

دست-دلالان-از-بازار-گندم-قطع-شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از جلوگیری خروج محموله‌های گندم بدون مجوز از استان زنجان خبر داد و گفت: دست دلالان حوزه گندم را از بازار قطع کردیم.

حسین بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با اشاره به مقابله با توزیع گندم خارج از شبکه اظهار کرد: جلوگیری از توزیع گندم در خارج از شبکه در سراسر استان زنجان انجام می‌شود و به هیچ عنوان اجازه توزیع گندم در خارج از شبکه و بدون مجوز داده نمی‌شود و در صورت مشاهده به مراجع ذیربط معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه خریداری گندم تنها از طریق مراجع دولتی انجام می‌شود ادامه داد: تا زمانی که ظرفیت سیلوهای استان زنجان پر نشود از خروج گندم جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با تاکید بر اینکه با افرادی که نیت اخلال در بازار گندم را دارند برخورد می‌شود خاطرنشان کرد: در صورت کشف محموله بدون مجوز گندم به نزدیک‌ترین سیلو هدایت می‌شود.

وی با اشاره به تشدید برخورد با دلالان بازار گندم گفت: در صورت شناسایی پرونده تعزیراتی تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌شوند.

بدری با بیان اینکه اخلالگرانی که در حوزه گندم شناسایی می‌شوند هم از افراد بومی بوده و افراد غیربومی هستند ادامه داد: امسال به دلیل فراوانی گندم کمتر شاهد تخلفات حمل گندم بدون مجوز هستیم و بیشتر این تخلفات در سال‌های کمبود تولید گندم اتفاق می‌افتد و همچنین تفاوت قیمت گندم دولتی با بازار آزاد نیز کم بوده و این هم می‌تواند دلیلی بر کاهش تخلفات بازار گندم باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات در حوزه اقتصاد با شماره ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی استان تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کرده و موارد خود را گزارش دهند تا پیگیری‌های لازم برای جلوی از تخلفات اقتصادی گرفته شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر